Lovely.


God morgon fina. Sitter och knaprar i mig det sista av min havregrynsgröt i skrivande stund. Eller öh, knaprar i mig lät ju inte gott alls. Smaskar i mig! Better. Idag är det min första dag som arbetslös. It feels awful. Är ilsken som ett bi, fortfarande. Men i vidare eftertanke kan man nästan bara skratta åt allt. Anyway. Idag blir det storstädning + om-möblering i mitt rum. Älskar att flytta om på saker, känns som ett helt nytt rum i slutändan. :) Men det lilla roliga har sina baksidor också. Mamma har tjatat säkert... 1000 gånger om att jag ska rensa mina garderober. Alla kläder ligger liksom... hullerombuller. Hehe.. Och det är verkligen någonting jag avskyr: rensa garderoberna. Well well, det måste ju göras lix. Så ska lyfta på min rumpa och sätta fart lite nu. Med hög musik blir detta kalas! Haha Daniela. Saknar dig snutt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0