Man...


Meh! Orkar intä. Nu har fröken Julius suttit och spelat PS ända sen vi kom hem från H&M, Jula och El-giganten. Det var klockan TVÅ. I och för sig har vi hunnit glo idol mellan å ätit världens godaste soppa. menändå! Så nu sitter jag och låtsas-surar, i hopp om att han ska komma och pussa på mig och tycka synd om mig. :) Har talat om för honom att det är så man gör i filmer. Dock är kanske inte jag lika romantisk själv...

Julius: Älskar du miiig? (Helt entusiastisk)
Matilda: Ibland.
Julius: När älskar du inte mig?
Matilda: Nu.


Hehe. Bebbe då. Nu ska vi handla... mat. För det är det enda vi gör vettni! Och lagar. Hehe. Puzz.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0