Onsdagsmys


Gårdagen hos Steph var himlans bra. Hon är så fin. Och vi var tjockisar hela kvällen. Hade till och med lite svårt att knäppa braxxerna när jag skulle rulla hemåt. Hahaha med betoning på rulla. Vi gjorde bland annat världens, och då menar jag VÄRLDENS, godaste crossianter. Med marabouchoklad inuti. FATTAR NI? Helt galet. YUM! Och så tittade vi på Salt med snyggaste kvinnan i världen Jolie. Se den!

Ikväll blir det tacos (igen, haha. kommer se ut som en tacos snart) Tacos, idol med bästaste mammsen och snuttjulle. Längtar ihjäl mig efter honom, trots att vi sågs senast igår morse. Vet inte hur många gånger idag vi talat om för varandra att vi saknar varandra. :') Ha. Nej måste börja hacka & steka och allt det där nu. Jag förmodar att ni också sitter bänkade kl. 20 ikväll framför Idol. Hah. Svenne-syndromet. PUSS.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0