Teater ikväll. Lovely


Men fykk då. Skulle in och kolla kontot såhär i morgonfarten
, och självklart skall Nordea ha någon överbelastning i deras nät. Great. Jag som tänkte tjoppa lite idag, men med noll koll på kortet känns det ju lite sisådär. Dock måste jag tillägga att jag nu har ett 5-siffrigt belopp på kortet. FATTA DEN. Är helt ställd. Jag ska shoppa, jävlar vad jag ska shoppa. Prioritet ett är att köpa en ny telefon. Har hittat min sockertopp, rosa som helvete är den. Frågan är om jag ska välja den svarta eller den rosa... i-landsproblem va. Okej. Nästy jag låter.

Ikväll blir det teater med min vackra mor, hennes vän och syrran. Jag ääälskar teater! Jag kommer ihåg när vi var yngre, jag och Mallo (en fin vän som jag känt i hundratals år) blev alldeles exalterade ända upp till 9:an då vi fick reda på att vi skulle på teater med skolan. Jävlar vad vi laddade. I DAGAR. Hahahaha. Så. Jag har alltså men för livet för just: teater. Underbart.

Kommentarer
mallo!

hahahhaha underbart! memories<3

2010-10-31 14:31:52
Matilda

Hahah! I love it. Saknar dig skitunge. Massa massa puss

2010-11-01 10:42:57
URL: http://minnn.blogg,se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0