fredagsmys.

FÖRST (!) vill jag gratta bästaste Sara som blivit med körkort. Dutti flicka. ♥ Sedan vill jag tala om att jag är jävligt trött. Började 7 imorse, ställde klockan på 05. Men försov mig. Så gjorde iordning mig på ungefär en kvart [MAX] och sedan fick jag ruscha som en idiot ner till bussen. [God bless me att busshållplatsen ligger precis utanför porten.] Slutade 3 idag. Galet skönt. Shoppade med mig en massa mat - Enchiladas i ugn, gurk & morötts-dipp, bubbelvatten och katrineplommon. Och eftersom mammsen ligger hemma sjuk så köpte jag med mig en Knep & knåp tidning till henne. :} Ikväll når ni alltså oss i soffan. Min plutt är ute och äter middag med jobbet, så i natt det blir att skeda med morsan. Imorgon blir det heldag på stan med diiiig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0