snaaaart. 24 maj.



Snart drar vi. Längtar ihjäl mig! Vi kommer ha det så fantastiskt jävla ap-bra att ni bara inte hajjar! :} Jag kommer vara så lycklig då jag ligger i min solstol på stranden och hör havet klucka, eller då jag sitter på ballen tillsammans med två av världens finaste vänner, och dricker vin. { ♥ } Eller då vi såsar omkring på Laganas gator och gör nätterna. Och dagarna. Shopping, god mat, nattliv, sooool och bara jävligt mycket skratt. Fan i min låda vad jag längtar. Cräjsy. Ska glo Gynekologen i Askim med mammsen nu, vira in mig i tusen filtar & dricka min kanske tjugonde kopp kaffe för dagen. Sunt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0