take me here.



Matar mig själv med vindruvor och svart kaffe, samtidigt som jag njuter av ledigheten. { ♥ } Överväger om jag ska ge mig iväg till solariet, eller om jag ska sola plytet i fönstret. Fan, är så trött på Sverige i allmänhet att jag kan spy. Är trött på att jobba på ICA. Trött på att tänka "aha, så det här är livet". [VILL VARA PÅ BILDEN. DUBAI. NU.] Trött på att jag ska vara en jävla grinkärring. Hahah. Näfan, i helgen blir det kalas. Discobowling och utgång. Wiiiiiee. :} [Förövrigt har jag tydligen gått ned 3 kilo. haaappy! Och eftersom jag är tjej, berättar jag det.] Ni kunde inte bry er mindre liksom.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0