tuesday morning.


God morgon på er alla fina människor. :} Sitter och moffar i mig frukost {Allbran fikon & äpple i vaniljyoghurt, två äggknäckisar och en STOR kopp kaffe. Heaven} Hahaha jag och mina jävla knäckebröd med ägg. Som om ni brydde er. Whatever, sitter och tittar på Nyhetsmorgon till detta. Tänkte sätta på Voddler och glo på en rulle, innan jag ska ut och övningsköra/powerwalka (yes you heard me)/handla mat. Har tänkt att överraska min boi romeo med en liten middag såhär på tisdagskvisten. Köttfärsen MÅSTE tas hand om, sa morsan. Så blir tvingad att laga något med meatfäärs. Smarrsmarr. Ni får ha en undebar dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0