you got no love today

Okej. Om jag säger så mycket som att jag inte är så piiiiigg idag! Hade en stört überduber trevlig kväll igår. Med mina älskade fina vänner. { ♥ } Blev en relativt lång kväll, i och med att vi startade tidigt och stupade sent. Haha! (Att vi sedan åt upp mammas söndagsmiddag som fyllekäk är en annan historia) Och söndagen såg ut i vanlig ordning. Ungdomshäng at my place. Fattar inte varför det ALLTID slutar med att vi drar hem till mig. Det är liksom "äh vafan, nu drar vi hem till tulden och äter". Allt detta jävla ätande. Konstigt att man är lite övergödd så att säga. Kebabpizzorna/tallrikarna inkl. Mc Flurrisarna förblir en fet hemlighet. Jävlar vad vi körde igår,  gayklubb, ofrivilliga lapdances, X antal (för många) glas vin, sväng till typ alla ställen i hela Stockholm. Lyckliga var vi!

Ikväll blir det hemmakväll med mammsen. Har övningskört hem min kille, och nu väntar vi på mat. {Gårdagens rotfrukter, lammfärsbiffar och yoghurt-myntasås. Loveit.} Övervägde om jag skulle ta mig ett glas vin, men bestämde mig ganska snabbt på vatten. Nuuu ska magen fyllas med god mamma-mat. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0