flaws and all



Städar rummet för fullt. Och nu är det nästan klart! Rent från topp till tå, nya lakan att bara gosa in sig i vid läggdags. Finns ingen bättre känsla än nytvättade lakan. :} Medan jag städar, lagar Julle mat. Haha cheesy but true. Korvstroganoff m. ris och sallad står på matschemat, min mage kurrar ihjäl sig. Idag blev det en kort arbetsintervju, uppmötande av Jullebullen på stan (inkl. pussar och kramar). Hemkommen med ett par mjukisar (han) och tre par t-shirtar (även han). Själv köpte man inte ett skvatt. Eftersom jag bör hålla i mina små slantar. Lär leva på ravioli i några veckor nu till nästa lön... haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0