iPhån to the samsung


Denna lär bli min nya fina. :) Har varit inne på en iPhone 4 ett tag, men känns segt att alla i hela världen äger just en sån. Så bestämde mig för att break the ice. Inte för att de skiljer sig så värst mycket åt, haha, men jävlar i min låda vad jag är småförälskad i denne. Nu blir det säng-sov-mys-bus med älskling i hans störtsköna säng. 2 meter bred. Amazingly nice. (Finns det ens ett ord som heter så? isåfall uppfinner jag ett) What so ever, imorgon är det alla hjärtans dag och jag har laddat i flera dar. Tittar jobbschemat lite snabbt (bombsäker på att jag inte jobbar, men bah för säkerhetsskull sådär) VA? Till min häpnad, big time, upptäcker jag att jag jobbar till jävla TIO. Fan. Sämst flickvän. Äh bebbe, vi firar i helgen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0