jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Hej mina sötnosigaste sötnosisar. Vad händer rå? Själv ligger man sjuk.... igen. Mhm. No kidding. Denna gång är det någon form av influensa. Hahaha min blogg borde katigoriseras till "sjukblogg" (Om det fanns sådana) Hell vad boring. Ligger och inväntar Yvonne som ska köpa upp Apoteket åt mig, medan jag dricker en massa té med ingefära honing och citron. Sjukt fräscht. Har sovit som Törnrosa dessa dar, och idag lär bli detsamma. Extremt rolig vardag. Roligt att blogga om, och framför allt för er att läsa.
Ska knyta mig nu, see you later aligator.


Överlycklig att jag har finaste vännerna.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0