i wanna do bad things with you

Finally! Är på bättringsvägen och är helt överlycklig. haha. Rösten är nästan helt och hållet tillbaka (låter inte som en crackhoe längre. waey) och imorgon blir det fina Stockholm med familjen. Jag har liksom bestämt mig, hela veckan, för att jag ska vara frisk imorgon. Och det verkar som att det kommer fungera ganska fint. Happyface. Emma är hemma från kamel-landet (som pappa så fint uttrycker sig om Dubai) och vi har det jätte mysigt. Familjemiddag med hela konkarongan, hade vi i onsdags. Hela pappas sida och mammas sida. Åt världens godaste mat och jag lät som en kraxande kråka.

Imorgon fyller världens finaste Sara år! 19 år blir hon. Så blir till att leta present imorgon och pussas med henne. Du och jag i snart 5 år nu skitunge. :} Vi har en väldigt unik relation hon och jag (haha internt) och jag skulle faktiskt kunna säga att hon är mer som en syster för mig än en vän. Otroligt mycket mer. ♥
Tänk att jag har så fina vänner, som bryr sig om mig vad det än handlar om. Oavsett om vi inte pratat på en vecka så när det väl gäller: ringer ni och finns där vad fan det än gäller. Och visar förståelse, inga suck och "men..". Fantastiskt va! Ni är så jävla grymma. Jag är en såndär liten cheesy tönt som tycker om att tala om för mina bejbisar att jag har dom kär. Men jag är förälskad i er allihop! Nu ska jag glo på Stylisterna på kanal5. Ett halv b program, men underhåller vilken sjukling som helst. X to the O


Kommentarer
.

Hahah falska jävel! Du har blivit precis så du sa att man inte fick bli...

2011-02-06 04:49:46
Matilda

hur menar du nu mrs. anonymous?

2011-02-08 11:04:33
URL: http://minnn.blogg.se/
mrs.anonymous.

det jag menar är att det är omöjligt att få någon respons från personen i frågan.. tänk efter lite

2011-02-18 22:38:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0