full igår bakfull idag

Jävlar i min låda. Mår inte hundra om man säger så.
Jennifer lämnade precis mig och snart kommer mannen och plockar upp mig. Första dusten av parfym var inte okej. Huvudvärk big time. Men vill man lukta gott får man lida pin! Gårdagen var hur som helst väldigt trevlig. Har aldrig ätit så god jävla mat i hela mitt jävla liv. Ha! :D Jädrans gott rosé och en varsin Strawberry Daquiri och kvällen var fulländad. Mötte upp trevligt folk och drog vidare till Babasonic. Idag känner man att man lever, som vi brukar säga hahaha..

Idag blir det MYS. Saknat min korv hela veckan. Så idag har jag bestämt att jag ska "överraska" honom med tacos (som om han inte redan fattat att det är det enda han får när jag lagar mat) och hyra film och sånt där par-mys. Haha cheesy motherfuckers. Well, älskar min man. Så är det med det liksom. Ha en bäst dag. Vädret idag är helt underbart! :}

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0