whole day with my babies

FEELS LIKE SOME KIND OF RUSH! Sitter och pumpar den gamla dängan medan jag sminkar mitt lilla face (och jag.) Idag blir det storshopping, och då menar jag verkligen big time, och sedan förflyttar vi oss hem till mig för tjejsnack och fix-iordning för att sedan ta oss in till fina söder och La Cucaracha. Till 19 har vi bokat bord, och då ska vi vara där! Inga missade bussar och kisspauser. Haha the old usual. Vid nio anländer vår käre Anders. Hundra år sedan jag träffade bebisen, och han ska berätta för oss om sin Japanresa, så vi är fulla av förväntan. :)

Utgång kan ni ge er fan på att det blir ikväll, och att vi ska slå klackarna i taket är bara förnamnet. Har hållit mig borta från alkohol ett bra tag, duktig chey, så ikväll tas dessa dagar igen! Tänkte ta med mig kameran över dagen, får se hur det blir med den saken.
I så fall dyker det upp massvis med bilder senare!! Puss och kärlek.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0