paintin my hair in blue

Godmorgon allihopa! Det är en helt fantastisk dag idag! Vädret är helt underbart. Min (a?) sjukdom (ar?) har för övrigt snart gjort sitt. Fy faan vad skönt det är att kunna äta, dricka och garva precis som man vill igen. Har legat som en freakkin' zombie sju dar i sträck. iiinte så skönt. Well well. Innan det blir massor av glas vin i helgen, eller om möjligt redan på onsdag, så ska jag bli snygg i håret! Idag klockan två hos syster. :} Wunderful. Blondare ska det bli. Ja, alltså jag kommer naturligtvis inte go blonde. Men ljusa slingor!

Måste börja sminka mig nu. Ni får ha en underbar dag. Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0