jag älskar känslan av dig


Sitter och äter en helt fantastiskt jäkla god omelett. Tog lite vad jag hade hemma. Hade i lite köttfärs från igår (blandat med curry, morrötter, gröna äpplen) och sedan broccoli. Till det en kall sås på naturell yoghurt & sweet chili sås. ♥ Proppis.

Har även badat bubbel-fotbad, tagit ett bad och läst böcker. Har haft en jävlans lugn dag. Skönt. Kom inte hem förrän vid elva igår, från jobbet. Död. Nu ska jag börja göra rent lägenheten. På mammas begäran. Imorgon blir det heldag med älskade Jennifer, ska lägga mig tidigt så det blir morgon fort. Morgondagen kommer bli föör bra. Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0