the new love-le-ly dress.



Fick hem min klänning jag klickade hem från Nelly för några dagar sedan, idag. Öh? Hahaha vilken förjävla flummig mening. What to the ever :} huvudsaken är att jag har klänningen och att den är fasligt bedårande.

Igår blev jag spontan-hämtad av Alexandra för att dricka vin och titta på hennes nya apartment. En snabbvisit på bolaget och en dunk rosé senare, satt vi där: jag, Alexandra och Nathalie, i Haninge och pratade om livet. Vid 04 någongång hamnade vi i säng. Jag älskar att sitta uppe sena nätter och ljusa morgnar, och bara prata. Om allt och ingenting. Ska försöka ta mig i säng nu, tog världens längsta sovmorgon imorse. Alla förutom Nattis, som var tvungen att åka och jobba. Lillen. Vi hörs förmodligen imorgon, är ledig ända fram till torsdag. Sköööönt. :}

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0