friday. friday. friday. friday.

Tjena ladies. And boys. Sitter och råtaggar tills jag får äta min lunch! Haha det är sant!! Mamma lagade vääärldens godaste wok idag, och den tar jag med mig som lunchlåda till jobbet serrni. Idag jobbar jag 13.30-20. Soft pass. Efter det blir det utgång för hela slanten. Alla tjejerna, och Anders. Hahahaha. Vår älskade älskade Anders. Förövrigt är jag jääävligt stressad. Jag gick upp 9. Börjar halv 2. Ja, it's true. Då kan ju ni undra vad fan gör jag uppe klockan niojävel? Jo förstår ni...: tvättar! Vuxenpoäng. Blusen inför kvällens festligheter hänger på tork i solskenet och braxxerna torktumlas för fullt. Jag är stressad bara för att jag fet-nojar över att byxorna ska vara icke-torra och då! mina vänner... Har jag inga kläder. Vilket resulterar i opepp. True story. Hahaha jävla tönt. Vad äcklig jag låter. What so ever, kalas blir det iallefall. Ska kila nu, ha en jättetrevlig fredag. :}


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0