love of my life

Allt känns förjävla jävla bra tillsammans med dig. Vi växer stenhårt tillsammans, och för varje dag blir jag bara gladare & gladare. Vill aldrig förlora dig. Som du brukar säga: det är du och jag mot världen. Och att vi på lördag firar Ett år gör det bara ännu bättre.


Blir en trip till storstan idag. inköp av bruna kängor och en galet snygg tygväska jag kärat ned mig i står rätt högt upp på listan. Och eftersom både jag och mannen blivit iPhone-bögar, så ska vi leta snygga skal. Hahahaha, jag sa precis inte det där. Fyfan vad gay. Jag skäms.

Kommentarer
Anonym

Fyfan va gulliga ni e :D

Hoppas det håller länge ni är allt för söta tillsammans

2011-03-11 00:47:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0