no one's gonna love you more than i do

....
Ligger och glor på det absolut mest givande programmet ev-er: Big Brother. Följt det varenda år, och precis som jag visste; följer jag det detta år med. Haha så jävla dum i huvudet blir man. Whatever, har jobbat idag. Hela veckan. And tomorrow. Är gaaaalet trött, men jag längtar tills pengarna klirrar i kassan. :} Imorgon blir det att kalasa med fina tjejer. Ett par glas vin, tjejsnack, feel gooood-music & garv. Behövs! Vi lär planera resan i maj också. Eller, i MIN käft kommer det vara ett hett ämne! Haha. Är så jävla taggad på en fetingresa nu. Bara komma iväg, njuta av värmen, drinkar, och bara vara utomlands-lycklig. Jackpot!

Kommentarer
ms.bajs

meh vi har ju pratat om att resa i flera år:(

2011-03-12 18:48:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0