it's a beautiful day outside today

Igår hade mamma och jag myskväll. Tog en prommis i kolsvarta vintermörkret, kom hem, tände ljus, lagade mat, krama mammsan och sedan blev det tacos i stora lass framför teven. Kunde inte bli bättre en tisdagskväll. Morsan och jag, liksom.

Ikväll ska jag träffa Sarrebarre. Min älskade Rara Sara. Blir förmodligen filmtittande, tjejsnack, té och kanske några bitar naturgodis från ICA. Mys. :} Annars idag har jag inte gjort nånting. Det absolut skönaste med att vara ledig. Strosa omkring i äckliga pyjamasbyxor, sockor och bara gliiiida. Känna att jag är jävligt ledig. Jävligt nice. Imorgon väntar dock jobb och på fre fyller min lilla skruttunge Samuel åår! 8 år. Fatta den. Han kommer vara typ... 4 like forever för mig. Lilla PUTTINUTTITFNUTTIIIIII. :}

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0