long time, no see.

Ja, jag vet att jag toppar typ blogg.se's sämsta bloggare. Men det är chiiiill. Jag önskar att jag kunde säga att det är på grund utav att "jag har ett liv". Dock skiljer sig den sanna sanningen en aning. Jobb och ett jävla knegeri är ungefär vad jag kan säga för att fatta mig kort. Nä nu överdriver jag en aning. Umgåtts med världsfina vänner och lapat sol har också hunnits med. { ♥ }

Har hänt en hel del de senaste dagarna. Kan avslöja att jag... (TILL 99,9 PROCENT) fått ett drömjobb, big time, över sommaren. Fått en extremly galen VIP-inbjudan till Summerburst!!! Tusen tack till Emma, Dubai och hennes kungliga kontakter. Hihi. Telelurade precis med henne och fick reda på att det har beställts 9 liter vodka åt oss att förtära. Sickness. Kommer vara överlycklig, få kramas med bästa systrar och bara vara glad i magen. [SPANA PÅ GUETTA.] Kaka på kaka fyller jag hela 20 dagen innan. Och tre dagar tidigare har vi kommit hem från Zante. Happiness.

Julle ringde nyss och undrade om vi kanske skulle äta tacos idag, BARA för att jag tjatat om det i typ två veckor. Ja, det är min favvorätt. Haha jävla gullgris. Looooove you. Förresten så har jag och min fröken fräken Sara varit och piffat till oss hos Lovis på hennes salong. {Jävlar i mig, i got a hoot girlfriend now.} Själv blev jag några toner mörkare. Och imorgon blir det insättning av löshår. Min syrra är bäst!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0