pictures on my new doll-barbie-hair. { ♥ }

Är helt kär. Har blivit magiskt vacker i håret. Haha, fy fan vad jävla äcklig och ytlig jag låter. But girls are girls. Min syrra Lovisa är, utan tvekan, världens bästa frisör. [Mammi du är också en tiopoängare.] Men Lovi har förmågan att veta preciiis hur man vill ha det. Dock är jag också, utan tvekan, världens jobbigaste kund. Gnäller och är förjävlig. Men blir väldans nöjd i slutändan sörrni. :} Känns förjävla skönt att få känna sig lite kvinnlig, no more shortie-hair så att säga. Däremot VET jag att jag, om typ bara några veckor, kommer sakna min långa page och cutta av håret. Pang. Boom. Ba sådär. Tog en massa före och efterbilder idag, sånt är alltid roligt. Veeeet att ni suttit och längtat hela dan. & snäll som jag är, har jag gjort det BARA för er!

[FÖRE.]


[EFTER.]






..och så var sagan slut.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0