summerclothes at h and m. taggar till Zante.


Här är alltså en del av ny skit som ska fylla min resväska till Grekland. Om jag känner mig själv rätt så kommer min resväska vara bombad med hela min garderob inklusive annan rent ut sagt: onödig skit. Varav jag kommer använda hälften. Braaaa där. Ska köpa en ny bikini, en svinsnygg byxdress med utställda ben i linne. Sedan är det bara lite småsaker kvar. Har försökt nå min doktor utan resultat. Är som de flesta redan vet, dödsallergisk mot jordnötter & bör därför ALLTID ha adrenalinsprutor och tabletter med mig. Är svindålig på det. Men nu till Grekland känns det jävligt viktigt, that's why i need nya recept.

Äter just nu en egenpåhittad tonfiskmix gjort på tonfisk (ofcourse) feta, rödlök, keso, gurka & balsamico. Yuuuum. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0