Beautiful people

Vissa människor har verkligen en förmåga att få en halvbra dag förvandlad till en ganska mycket bättre dag. Utan att ens tänka på det själva. Har haft massor av fina kunder idag, varav en utav dem kommer fram till mig och säger rakt ut: Vad snygg du är! Vad har du för hårfärg? Blev så jäkla paff men ååå så glad. Blev lite generad, men tacksam. Förklarade för henne att jag tyckte hon var såå gullig. :'} Där satt jag och kände mig fulast i världen, fett hår och bara allmänt glåmig. Hårfärgen fick hon dessvärre inget svar på, morsan o syrran gör ju mig så fin på diverse salonger. Så något hårfärgsnummer-proe är jag inte. They do their magic. Men tänka sig vad lite kan göra mycket? :}


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0