If you want breakfast in bed, sleep in kitchen



Ligger och slötittar, ok - råtittar, till MTV's I used to be fat. Får mig jävligt motiverad. Fatta att man kan loosa 45 pannor på 100 dagar? Är inte det helt sjukt? Avundas sådana människor. Som är så djävulskt duktiga. Star in heaven 4 yoooou. Sov ut länge idag, när man inte är helt hundra så kan man ju i princip sova hur länge som helst? Min kropp är helt tung, och jag har inte vaknat en enda gång den här natten. HELT utvilad. Åt mina obligatoriska ägg-knäckisar & en fruktsallad på banan & apelsin med en skvätt iskall yoghurt, till frulle. Till detta: en kopp té. Det är ju bara givet.

Anywhore, ska fnura på min present till Sara. Hihihi, du får iiiinte veta vad det äääääär. Åh, jag älskar att ha makten. :'))))

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0