Friday's!

Sitter i lunchrummet på jobbet. Har tryckt i mig en jävligt god firre med dillsås och sallad. På mitt jobb kan dom verkligen laga mat i delin. Att vi har "dagens lunch" som endast (för personal) kostar 39:- är ju egentligen lite för bra. Huuur som helst, igår efter jobbet spenderade jag kvällen med min Saris!! Alltså, blir nästan bölig när jag tänker på hur mycket jag älskar henne. Vi kompenserar varandra sååå bra. Tycker jag iallefaller. :')

Ikväll blir det Friday's och drinkar i massor. LiviN on the eDgE. Fick faktiskt en någorlunda bra lön och är nöjd. Nöjd. Därför bjuder jag laget runt ikväll.... Hahaha trodde ni ja :)))

Läser förövrigt en artikel i Aftonbladet om udda namn. Läser länge innan jag faktiskt fattar att man döpt EN kvinna och TVÅ män till Banan. Ja men det är ju inga konstigheter. Eller hur? Banan Svensson liksom.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0