jag ger bloggen ett nytt försök.



HEJ FINA. Jag tänker inte dra något "jagvetattjagintebloggatpålänge-snack" utan kör på som vanligt igen. (Måste erkänna att jag känner en extrem jävla skrivtorka i fingrarna) Oskönt värre. Har skaffat mig ett nytt jobb. ICA Kvantum i Liljeholms galleria är det som gäller now days. Trivs hur bra som helst. Min chef är underbar och jag får nästan 40 h/veckan. Kan inte bli bättre! :}

ÄR FÖRÖVRIGT SÅ STÖRT TAGGAD PÅ SOMMAREN 2012. Förutom att jag och Jullan ska ha en vecka tillsammans, så snackas det även att åka en vecka med tjejorna. Planen är ingen annan än stekiga Ibiza, och det kan man ju bara inte säga nej till. Eller? Neeeeej. Sitter och klickilickar mig till alla möjliga sidor: klänningar, bikinis, skooooor, smycken... You name it. Å herre jävlar vilken brud jag är. Med detta avslutar jag detta inlägg, och vi hörs imorgon. Såklart! Nu slår vi B-bella.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0