Ledig


Finns det något bättre än ledighet efter en HEL veckas arbete? (Alltså inklusive helgdagar.) Steg upp sisådär 10.30, åt en låååång frulle, bestående av äggmackor, grape & té. Ligger och slötittar till Mamma Mia samt läser bloggar och "ögon-internetshoppar". Såhär dagarna innan löning. Är jätte nyfiken över vad jag kommer få i lön denna månad. Är ju trots allt min första lön på nya ICA. Känner att jag jobbade röven av mig i december, sen får vi inte glömma att jag ju faktiskt var sjuk en vecka. We'll see, we'll see...

Förövrigt försöker jag, som alla andra brudiga brudar, sakta men säkert gå över till en ny fas i mitt liv. No more junkfood for my not so skinny body. Skulle ALDRIG i hela mitt liv börja med nutrilettdrycker/bantningspiller. Jag tror inte på sånt. Jag tror på att äta lite av varje. Dock not so much kolhydrater. Keso, kesella, kyckling, lax, nötter, avocado, sallad och INGA SÖTSAKER. Har väl egentligen aldrig varit någon fantast av bakverk, godis och sånt. Är mer helt crazy i mat. Och mat, mina vänner, kan man faktiskt käka lika god nyttig som fet.
Åt popcorn här om dagen, och drack ett glas COLA. Hade så svinigt ont i magen hela natten. JÄTTE konstigt. No more poppisar o lärre för mig. :} Vill ni veta en annan helt fantastisk sak? PÅ ONSDAG FÅR VI STÅLAR. Vilket är likamed Friday's med Sarre!!! Min älskade Sara.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0