oh, we're going to ibiza.



Var eviga stund jag tillbringar at wörk, är det ett enda ord som cirkulerar i mitt huvud: pengar. Samma för er, elelr hur?!?! Alltså jag lovar, blir nästan hjärntvättad av dessa bokstäver. Det är ungefär som om det ekar i huvudet på mig. "PeeeeEEeEngaaaR" Känner mig nästan jagad. Hur som, ligger på sofflocket för stunden. I magen vilar två laxfiléer och sallad. Sjukligt gott. Min mamma är allt bäst hon. :'}

På teven rullar Antikrundan (mammas favourite show) (ok, min med). Vi dricker té och myser. Älskar såna här kvällar. Ska snart lagas smoothie, viskade mamsen i lillörat mitt. Wiiiie! Björnbär & banansmoothie. Jävligt fina grejer det.

Drömmer mig iväg till Ibiza, så fort jag får chansen. Vill bara vara där NU. NUUUUUU. Ok, lyssna på det här: sitta på ballen med musiken uppvriden på max, massor av babbliga tjejer sådär lagom solkyssta och halvbrända, massor av iskalla bärs and just another night to look forward to. Dagen därpå spenderas på stranden, även där en iskall bärs. Semester utan bira? Funkar ju inte. Eller en sviiiiiinigt god drink. Ahh. ♥ Helt bäst.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0