Jag älskar känslan av ett nystädat hem





Tog ett jävligt långt bad, innan städningen, smorde in mig med BUS och luktar nu sommarägg. Hahahaha sommarÄNG givetvis. Kulig tjej :}

Förresten, lagom till lördag ska jag träda in i någon mörkhyad persons kropp. [Detta var alltså en liknelse. Jag ska alltså inte stycka någon, eller rycka skinnet av någon.] Hihi kul det skulle se ut. Kladdigt... och slemmigt. Projekt: bli brun. Solkysst. Fräknig och gyllene. Så som man är på sommaren. Ååååh, kan sommaren inte bara komme med desamme?!?! För er som inte riktigt hänger med om vad som händer på lördag, vilket jag mycket väl förstår, så.... ÄR SARRES 20-BdAY DÅ! Och då vill man ju gärna se lite fräsch ut? Just nu är jag blek som lättmjölk, lite finnig och rö-flammig. :')))



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0